Det är när det är tyst man ska vara orolig...

... för det är då sonen har hittat på bus! Som här, när jag precis röjt undan i farstun - det är då huliganen slår till! Han tyckte inte alls att alla mössor och vantar skulle ligga i lådan utan ALLT skulle ligga på golvet istället... Fint... ;o)

  

Annars knallar det på. Albin har lärt sig klättra upp på det mesta, soffan, stolar, toan etc så det är fullt ös att hålla ordning på honom och bevaka så han inte ramlar från allt han ska upp på. Blir inte så många lediga stunder med tekoppen framför datorn längre ;o). Att jag dessutom bestämt mig för att det är nu som gästrummet här nere ska bli klart gör ju att jag på mina lediga stunder roar mig med att bredspackla väggarna (måste vara något av det tråkigaste som finns?!) så det tar ju också utav min "datortid"... Som ni förstår är inte "tid" något vi slösar med i Casa Ljungqvist. Nej då, det är något vi noga planerar in på sista minuten för att få allt att gå ihop. Helt klart intressant och inte jättekul såklart. Det är ju skit att man behöver jobba in emellan... ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0