Lite Ella-bilder

Insåg att det var jättelänge sedan Ella fick vara med på bild så Gustaf fick komma ut och fota lite när jag red idag. Gick väl sådär ridmässigt idag. Jag FÖRSÖKER verkligen hålla koll på mig när jag rider själv men det är vansinnigt svårt! Skulle verkligen behöva rida fler lektioner för att nöta in det... Imorgon är verkligen dagen då joggingdojjor ska inhandlas - något måste ske nu! Jaja, här är fina Ella iaf...








Det är tragiskt men jag är avspänd i sitsen och kroppen när jag ska byta spöhand, och hästen kändes inte alls dum heller... Bedrövligt att man krånglar till det så annars!


Världens sötaste unge tittar på mamma när hon rider... Han tycker det är jättekul när Ella springer runt, sitter och jublar i vagnen ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0