Ordningen återställd...

... Gustaf är hemma igen! Skönt...
Efter 1 vecka på intensivvårdsavdelningen verkar lungan nu har läkt ihop och Gustaf är hemma där han ska vara. Albin är nöjd med att ha pappa hemma igen, han var inte jätteförtjust i att åka till sjukhuset varje dag men har fixat det bra. Just nu orkar jag inte skriva om allt som varit sista veckan, (vill inte tänka på det utan egentligen bara glömma) men först vill jag bara tacka ALLA som hjälpt oss under veckan! Känner mig otroligt priviligerad som har haft ett sådant otroligt skyddsnät runt mig! Min familj har varit helt fantastisk - syster, mor och hennes man under helgen, pappa hela veckan! För att inte tala om alla som har styrt upp stallet! Har verkligen inte behövt oroa mig för något. Christine, Elin, Monika, Stina, Helena, Madde, Sandra, Ylva, Hardie och Alex - nu är världsbäst!!!

Nu ska jag sätta mig och äta Tacos med min man och det ska bli jättemysigt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0