Världens finaste Casper - för alltid i vårat minne...

Vår älskade familjehund har idag fått somna in... Tårarna rinner ned för mina kinder och jag funderar över varför vi utsätter oss för detta?! Dessa älskade djur vi har, det känns nästan som att dom bara är till låns... Det är en ära att få ha haft denna underbart gosiga och genomsnälla hund hos oss och även om jag kommer sakna honom oerhört är jag enbart tacksam för de 10 år tid vi fick. Bästa gossigaste Casper... Det som känns extra tungt är att hur ledsen jag än är, kommer det inte i närheten av den saknad min pappa känner för sin älskade hund, eller min lillebror... Det känns så jobbigt att veta att jag inte kan hjälpa dom med detta, jag önskar verkligen att det fanns något jag kunde göra för att lindra deras sorg på något sätt... :o(. Ni vet att jag finns här, är bara att säga till!

Han skulle bara in och operera bort en sprucken tand men när han var sövd hittade dom även en stor tumör i magen på honom. Med tanke på hans ålder, storlek på tumören prognos och konvalecens fanns det inget annat än att göra än att låta honom sova vidare... Helt chockartat! Han skulle bara in på ett rutin-ingrepp och så blev det så här?! Känns enbart tungt och sorgligt nu...


Sval snö och varm sol var verkligen något att gotta sig i...




Buskillen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0