Världens Bästa Ella...

Jag har ridit bästa passet någonsin på Ella!!! Var iväg och tränade igår och det var så fantastiskt roligt!!! Ella var hur fin som helst, vi hittade ramen, hon låg hur fint som helst i handen och kraften kom från bakbenen... Tänk om piloten skulle kunna hitta dit varje dag, det hade varit något! När hon ligger så rätt blir allting busenkelt, skolorna blir jättefina och jag lyckades t o m rida godkända serpentiner i galopp där förvända bågen blev BRA, bara en sådan sak - det undrar jag om det någonsin har hänt tidigare... Eller så har jag bara förträngt det då det var så himla längesedan ;o). Hur som helst, det känns vansinnigt roligt att det börjar lossna nu och även om jag inte är stark nog i magen ännu (måste verkligen ta tag i det) så funkade det igår ändå!  Hihi...

Melrose fick gå med inspänningstyglar på longervolt och hon börjar fatta det här med att gå fram till bettet nu, också det jättekul såklart! Hon verkar även ha hittat en ärlig och bra bjudning nu som helt klart bådar gott inför framtiden... En grymt bra hästdag alltså ;o)


Snygg-Ella verkar inte förstått det här med flug-PANNBAND... ;o)


Kommentarer
Sara

HÄRLIGT! Nu jäklar är ni på G!

2010-06-08 @ 12:49:40
URL: http://frogstomp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0