Sugen på Gekås...

Hemska tanke!! ;o) Men då Albins första födelsedag kryper allt närmre och jag är väldigt sugen på att åka till Gekås och inhandla lite leksaker till Prinsen (misstänker att även ett och annat klädesplagg kommer slinka ned i vagnen också)...  Behöver även köpa på mig ett lager med flugpannband till pållarna för dom har en tendens att strimla dom där pannbanden, då känns betydligt bättre att köpa dom för 14,95 på Gekås än 39 i hästaffärerna hemmavid ;o). Jag måste ju motvilligt erkänna att Gekås har sina fördelar, även om man ALLTID kommer hem med betydligt mycket mer än man tänkt sig från början... Jaja, det är väl bara att acceptera att man blir äldre och börjar tänka på ett annat sätt, visserligen mer ekonomiskt så det är ju inte dumt egentligen ;o). Sist jag var där hittade jag heminredningsavdelningen vilket inte heller var så dumt, tyvärr hade vi varit där alldeles för länge redan så jag bara hastade över den avdelningen så det blev bara ett par bordstabletter till köket. Nästa gång ska jag nog försöka kolla över det lite bättre... Snacka om vuxenpoäng ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0