Neeeej :o(

Oikidoki är senskadad!!! Det verkar vara såpass illa att han kanske inte kommer tillbaka *snyft*. Vansinnigt synd på en sådan härlig häst och jag misstänker att dom nu är rätt besvikna att han inte är hingst... För er som inte vet så är ju Okidoki min absoluta favorithäst bland hoppehästarna, det var så "illa" att hans hästskötare förra året trodde jag hade världens crush på honom för jag blev som en fjortis varje gång han kom med fina, fina Oikidoki... Hahaha, var rätt kul faktiskt. Är det kanske nu man ska ringa och erbjuda sig ta honom?! ;o)

Mer info: http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=454294


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0