Nästa bedrövelse...

Kan ju lika väl fortsätta i moll ett tag till, så har vi klarat av det förhoppningsvis... Ella är halt. Hon var rejält halt i tisdags när vi skulle ut och motionera så det var bara att vända igen. Det enda synliga felet jag kan hitta är ett balltramp och det kan väl göra ont ett par dagar men när jag kollade henne imorse är hon fortfarande lika halt, borde blivit bättre nu tycker man?! Det jobbiga är att jag hittar inte någon orsak (om det inte är balltrampet). Ingen värme, svullnad eller direkt puls. Klurar på om det kan vara hovböld kanske?! Just nu känns dom 2 alternativen som någon av de föredragna orsakerna, alternativen känns alldeles för jobbigt... Senskada?! Gaffelbandet?! Nej, usch - det vill jag bara inte tänka på...

Misstänker att det är stört omöjligt att få ut hovslagaren någon av de närmsta dagarna så vad sjutton ska jag göra?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0