Änglar, finns dom?!

Japp, det gör dom! Efter denna dagen är jag mer övertygad än någonsin... Sally blev påkörd av en bil, M i stallet hörde smällen och den var rejäl. Sally blev liggandes i dikeskanten, M sprang efter Gustaf och (är inte helt säker på händelseförloppet här) Sally hade iaf rest sig upp och lommat in i ladugården för egen maskin och gömmer sig på logen. Nu hämtar Gustaf mig och berättar vad som hänt. Efter en stunds letande hittar vi henne, hon går själv och verkar rätt okey med tanke på omständigheterna. Jag packar iaf in henne i buren och åker till blå stjärnan. Efter mötet med veterinären konstateras det att Sally har klarat sig med blotta förskräckelsen och Vetten tyckte hon haft "verklig änglavakt"... Jag vet precis vilken ängel som vakat över min fina katt - Tack Finaste Casper!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0