Kort är tiden vi fick...

En vecka har gått sedan mitt sista inlägg och den veckan har varit väldigt händelserik med bröllop, falsterbo, sjuk Albin, sjuk Jennie och annat... Men det som gjort att jag inte orkat skriva är att vi i lördags förlorade vår lilla katt Saga, den lilla sociala gosekatten blev ihjälkörd och det tog liksom musten ur mig... Jag blir så fruktansvärt ledsen över våra älskade djur och nu har jag lite gett upp. Det är bara att inse att vägen här ute inte är kompatibel med katter - tyvärr... Det är oerhört tomt i stallet utan henne, Sally verkar verkligen sakna henne och det gör riktigt ont att se... Men jag kan inte skaffa en ny katt, det är bara på lånad tid och det känns inte rätt. Vi får försöka ge Sally det hon behöver och tidigare har fått av Saga...

Så tack lilla Saga för den korta tiden vi fick ha dig hos oss... Hoppas du har det bra där du är nu, vi saknar dig allihopa... :o(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0