Fina Fille

Igår var jag äntligen hos Fille igen. Har varit så mycket annat så jag har inte hunnit åka och hälsa på prinsen. Men nu fick jag tillbringat 2,5 tim hos honom och killarna vilket var jättemysigt om man bortser från de 18 000 000 blinnigar som invarderade oss... Såklart väljer jag varmaste dagen ;o). Fille verkades vilket var väldigt välbehövligt för han hade slitit rätt mycket på kanterna och var ganska "flikig". Tack och lov var det inte värre än att det gick att verka bort! Det som är lite jobbigt är att Fille har tunnat av en del, ingen katastrof men det syns ju helt klart. Det är ju svårt att få unghingstar på bete att hålla sig i bra hull för dom leker ju så vansinnigt mycket och enligt de rapporter jag får så toppar Fille lek-och busligan ;o). Han är gruppens pajas verkar det som att då är det ju inte konstigt att han gör av energin istället för att lägga den på sig. Är mest längs överlinjen han tappat, samtidigt har han ju lagt på sig muskler på andra ställen så han ser väldigt lustig ut nu. Han har växt en del också, inte så mycket på höjden (kanske någon cm) men han har blivit grövre. Nu ser det inte ut som att han kommer bli sådär galet hög längre, utan kanske landar lite lagom strax under 1,70?! Misstänker att det är jag som letar hopp men skam den som ger sig ;o)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0