Underbara sommar!!

Idag har jag och Albin träffat Gustaf på stan för fin-lunch (hade tid hos kiropraktorn så förenade nytta med nöje). Satt och gottade oss på en uteservering, Albin var superfascinerad över alla bilar och annat som åkte förbi. Helt klart mysig och det slår mig varje gång vi är ute att vi borde göra det oftare... Å andra sidan är jag precis lika nöjd när vi sitter och äter ute på vår nya fina altan också och då kan jag dessutom ta mig ett glas rosé samtidigt som jag blickar ut över hästarna som betar i hagen... Hmm... undrar inte om det drar vinstlotten ändå ;o). Vad kan jag säga, jag trivs hemma *hahaha*.

Nu sitter jag här och slappar i soffan medan Albin sover sin eftermiddagslur, väntandes på att Gustaf ska komma hem med nyinköpt STOR parasoll till altanen (den gamla förolyckades i en av stormarna som var i höstas) och min nya telefon :o). Den kunde hämtas ut efter kl 17 så G fiskar upp den på väg hem från jobbet. Ska bli såååå roligt med ny fin telefon, även om hela menysystemet är heeeelt annorlunda och jag måste lära om ;o). Hoppas nu att den blir lika bra som jag hoppas på, har köpt en sådan här:


Mer info: http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiax10minipro?cc=se&lc=sv



Kommentarer
Karin

det tror jag att du trivs hemma, så fint som ni har det! =)

2010-07-14 @ 00:01:59
Jennie

Tack! Man glömmer lätt av det när man håller på med alla projekt... ;o)

2010-07-14 @ 14:40:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0