Balansträning påbörjad ;o)

En gammal tränare till mig sa alltid att varje ridskola borde ha en slags "hästsimulator" så man får tränat upp sin balans i sadeln utan att "förstöra" hästen medans man lär sig. Med tanke på HUR mycket man inverkar med sitens så är jag villig att hålla med. Så vi börjar i tid med Albin, Gustaf får agera "hästsimulator" och Albin sitter i min nyinköpta sadel (som jag hoppas ska ligga som en smäck på Melsan)...

Hahaha, ni ser ju vilken naturbegåvning sonen är - kolla hållningen och skänkeln!!!



ps. självklart är detta inget vi faktiskt gör, var ju såklart bara en rolig grej att göra när vi lekte "hoppla hästen"...


Kommentarer
Moa

Hej vad gör du?? =)

2010-07-22 @ 11:32:09
URL: http://moooaah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0