Aaargh!!!!

Det är märkligt vilka egenskaper man kan utveckla hos sig själv!? Min senaste är ett vad man måste kalla - hat - mot flugor, helt vanliga, äckliga, svarta flugor. När dom kommer och breder ut sina små irriterande kroppar på min sovande son känner jag hur avskyn fullkomligt bubblar upp i mitt inre och radarn går på för att lokalisera närmaste flugsmällare... (Kan tillägga att vi har en flugsmälla i princip varje rum). Detta är mycket märkligt, jag är av den åsikten att alla djur har ett värde och vem är jag att okynnes-eliminera?! Men när det kommer till flugor, fästingar, blinningar och "mördarsniglar" fösvinner de åsikterna låååångt härifrån och jag blir i det närmaste mordisk... Visst är det märkligt hur något så litet kan uppbringa så mycket irritation?! ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0