Tofta Spa

Dagens stora behållning var ett efterlängtat SPA-besök min käre make bokat upp åt mig på Tofta Spa (http://www.toftaspa.se/). Det tog ca 20 min att köra så det var verkligen förnämligt, även om väglaget lämnade mycket att önska. Lyckades iaf komma dit utan att placera mammas Kia i diket, vilket inte var helt långt borta vid åtminstone ett tillfälle. Fy sjutton vilket skitväder det varit idag!!! Väl på plats fick jag förklarat för mig att jag skulle få "omsorgskuren" plus helkroppsmassage, inget jag blev direkt ledsen för ;o). Omsorgskuren bestod av "bodyscrub med påföljande bad i aromaoljor. Du får en upplyftande kurbehandling för ansikte, hand och fot samt en rogivande insmörjning av resten av kroppen", massagen var helt ljuvlig - tror minsann det var bästa massagen jag någonsin fått faktiskt... MYCKET välbehövligt när man gått och burit på växande bebis de senaste 6 månaderna, känns som att man kanske borde få tummen ur och börja träna upp sig lite bättre för han kommer ju knappast bli lättare framöver.

Kände mig ialla fall mycket nöjd när jag åkte därifrån och det är (förhoppningsvis) inte sista gången man besöker det stället... ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0