Så kom kontringen...

... ja, såklart fick jag ju svar på tal direkt ;o). Släppte ju precis ett inlägg som jag skrev igår men glömde publicera. Så nu får jag ju berätta om senaste natten... Såklart var Albin ett sant A-barn, vaknade en gång kl 3 och åt, sedan blev vi väckta kl 7 (av grannen som lekte med sin grävmaskin utanför vårt fönster) men vi somnade om utan några som helst krusiduller för att vakna väl utvilade och nöjda kl 9! Rena drömnatten bortsett från vår hänsynsfulla *not* granne då. Tänk om vi kunde ha sådana nätter, med en vakning kl 3 och nästa när det är dags att gå upp? Jag HOPPAS!!!!!!

Nu är sonen strålande glad, hoppar förnöjt i sin hoppgunga och laborerar med nya ljud han har lärt sig - urgullig!! Det är verkligen underbart att vara hemma med honom hela dagarna :o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0