Jag hade verkligen tur...

... har hela dagen varit tacksam för hur väl det gick med hästarna imorse och nu på kvällen fick jag det bekräftat ännu en gång. Idag kom en ponny lös, denna lilla ponny tog sig in på järnvägsspåret ovch tåget kom... - så obeskrivligt tragiskt och fruktansvärt! Mina tankar går till de tappra personer som in i det sista försökte få ponnyn från spåret och fick bevittna denna hemska utgång... Jag kan inte ens föreställa mig hur ni mår... Mina tankar går också till den familj som miste sin fina lilla ponny...

Skänker återigen även ett jättetack till den ängel som vakade över mina hästar idag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0