En ny härligt knastrande vintermorgon...

Sitter här och försöker peppa mig inför dagens utsläpp! Morgonens stora positiva överraskning var att det stod ENDAST 14 minus på termometern - jo man tackar! Vi rusar mot varmare tider minsann ;o)... Fick klarat av morgonfodringen med tillhörande mulepussande på myshästarna utan att ens reflektera över avsaknaden av värme, dock smög sig mitt gnällande på mig när jag skulle gå in igen. Jag tror banne mig jag var en björn i ett tidigare liv och gick i ide på vinterhalvåret, känns bekant på något sätt... För att inte tala om - lockande! Tänk att få äta upp sig redigt för att sedan krypa till kojs och bara vara tills man vaknar slim och slank igen ;o)

Så nu publicerar jag detta, slänger i mig en macka och går ut till minusgraderna, jag leder ut djuren till sin stora härliga vinterhage för dagens utomhusbus och hoppas på att undvika frostskador i ansiktet denna dag - wish me luck...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0