Vad händer?

Gustaf har nu varit hemma i ungefär 2 veckor vilket innebär att jag får ju massa avlastning med Albin, något som i sin tur borde innebära att jag får MASSA extra tid att göra bonusgrejer som jag normalt sett inte hinner annars... Eller hur?! ;o) Det komiska är att sedan Gustaf tog ledigt har jag inte hunnit skriva ett vettigt blogginlägg ens! Är mycket roligare och mysigare att hitta på saker och umgås hela familjen :o)

Å andra sidan kan jag inte påstå att det har hänt så mycket vettigt, hästarna har jullov (mest för att matte vill ha det *s), köket är i princip färdigt (vilket jag redan skrivit om), Albin lever loppan (bildbevis har ni ju sett) så egentligen kanske jag inte har missat så mycket.... Hahaha, där ser man.

Vad är på gång då?? Jo, jag har blivit enormt sugen på att fixa ordning Albins rum! Nu när köket är klart känns det helt okey att börja där. Visserligen är gästrummet kvar på nedervåningen men det ingick ju i min födelsedagspresent från mamma så det rummet borde ju ordna upp sig *simsalabim* ;o). Men för att återgå till Albins rum så har jag hittat dessa urgulliga tavlorna som jag är inne på att köpa:

    
Ä som i älskling och T som i tuffing, tavlorna kommer härifrån: http://www.isa.nu/


Nu vaknade barnet - hasta la vista!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0