Bara 2 tim kvar...

Jag har egentligen en händelserik helg att uppdatera med samt redovisa bilder från trillingarnas besök förra veckan men då programmet att ladda över bilder är i Gustafs dator (som han har med till jobbet) och vi inte hann i helgen så får det bli ett uppsamlingsinlägg snart framöver.

Igår kväll blev jag kvar i stallet till 22:30. Det tog sin lilla tid med mockning, matpackning osv. Fick ju även packa ihop Selenes grejer som efter nära 2 år visade sig finnas lite varstans i ladugården, logen, stallet och sadelkammaren. Nu tror jag iaf att det är ihopsamlat... *pust*

Det var med VÄLDIGT glansiga ögon jag skulle mocka hos Selene igår, tog på henne grimman för att ställa henne i den lediga boxen när den lilla skatan smet ut i stallgången. När jag skulle fånga henne vände hon helt sonika häcken mot mig och traskade vidare i stallet... Om hon gjorde det för att retas, trösta mig eller bara för gamla tiders skull låter jag var osagt - men mina ögon var inte lika glansiga längre utan jag skrattade rätt gott åt henne... Hon är verkligen en härligt personlig häst och det kommer att bli tomt i stallet när hon åker!

Just nu är jag mest nojig över hur Lilleman ska ta det, han är ju så vansinnigt mammig fortfarande. Tror det lättaste är att plocka in killarna när Selene åker... Usch, nu fick jag ont i magen...

Håll tummarna för ett smidigt farväl mellan mor och son!!!


Tack Selene för denna ljuvliga lilla varelse :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0