Ännu en härlig hästmorgon...

Ni får helt enkelt stå ut, men då dessa ljuvliga mornar är så få på året blir det bara ett måste att få bilddokumentera... Denna morgon drog jag det något längre och försökte mig på att fota medans jag släppte ut hästarna, dvs en häst i ena handen - kameran i andra... Hahaha, gick sådär ...


Ella, jag och vattendunken på väg ut till hagen...


Fille tycker matte är långsam... ;o)


Jag försöker vara konstnärlig... *hahaha*

Sedan måste jag bara visa mina charmtroll - trevliga hästar jag har va?!

Charmtroll numero uno - Ella


Numero dos - Mels...


Kommentarer
christine

ser ju varkligen heelt juvligt ut :) med all sno o alla "glada" hastar...nej nu e dat dags att komma hem saaknar er alla saaaa

2010-01-16 @ 15:02:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0