Albin i foton

Som jag redan varit inne på har tiden inte riktigt räckt till för att uppdatera så mycket här på bloggen, det har dessvärre blivit bortprioriterat. Synd tycker jag men inte så mycket att göra. Albin sover inte så mycket på dagarna och han börjar bli så himla stor så det är fullt ös hela tiden. Armarna har blivit vääääldigt långa och han är snabb som en iller så man får vara lite på hugget med honom ;o). Det är verkligen jättekul att se hur han utvecklas. Hans motorik och koordination har blivit milsvid bättre och det är en fröjd att se när han sitter själv och leker i sin lekhörna... Lilla Prinsen... SÅ här kommer ännu en bildbomb på mitt lilla underverk (med hans egna kommentarer *s):


"Jag har kommit i mina Stinkyskor med flashiga röda lampor på hälen"...

... "otroligt fascinerande"... ;o)


"Mormor och Robin har köpt solbrillor till vår stundande semester"...


... "har lärt mig att öppna skåp alldeles själv"...


... "plocka ut grejer är vansinnigt roligt"...


... "sitter själv och plockar ur leksaker ur en korg. (Mamma tramsar fortfarande med kuddar bakom mig, tror visst jag är liten fortfarande *hmpf, fnys, knyck*)"


... "att leka I legolådan är jättekul!"


"wehay - välling!!"


... "så blir man ju lite trött ibland också... ;o)"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0