Jul

Efter veckor av fixande, städande och fejande är nu julfirandet här hemma över. Det var inte galet stressigt i år utan rätt så behagligt trots allt. Vi fick till ett rätt kompetent men framförallt ett riktigt gott julbord i Casa Ljungqvist och jag tror banne mig vi hade fått med "allt" man ska ha... (Extra tack till min mamma som rullat köttbullarna åt oss). Vi var hos mamma den 23:e och firade lilla julafton och på själva dopparedagen var pappa och syster här hos oss. Albin har farit runt som en duracellkanin i dagarna 2 och var han får sin energi ifrån är för mig ett mysterium för han har knappast ätit någonting vettigt på hela helgen. Han håller på att få tänder igen och det verkar vara lite stökigt. Plus att han har fått för sig att han inte längre tycker om gröt och endast IBLAND kan tänka sig välling. Gröten som alltid varit ett säkert kort tidigare... Jaja, det ordnar väl sig snart hoppas jag...

Iaf, pappa fick en fix idé och ville promt ut i stallet och mysa. Det var så "mysigt med stallet på julafton"... Så han hjälpte mig med kvällsfodringen och konstaterade att "Melrose har blivit mörkare"... Hahaha, dom är minsann mer observanta än man tror föräldrarna ;o)...

Vill passa på att önska alla en riktigt God Jul med en underbart gullig bild som en kompis till mig tagit, Annika Nicklasson Adolfsson på en av sina underbara labradorvalpar hon har till salu. Mer info finns på hennes sida: http://www.lorcaskennel.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0