Nedräkningen kan börja ;o)

Jippie!!! Det är RIKTIGT nära nu, sista spackelspaden är dragen i arbetsrummet, det endast en halv vägg kvar att slipa och tapeterna ligger här och väntar... My work is about complete, nu lämnar jag med varm hand över rummet till någon (läs Gustaf eller mamma) som är kompetent att tapetsera för det är verkligen inte min grej! Måla funkar men jag har såpass mycket självinsikt att jag inte ger mig på tapeterna... Ska se om vi kan komma iväg i helgen och införskaffa golvet som ska dit också, det blir ju samma golv som vi har i köket idag, samma golv ska även läggas in i hallen mellan dessa rum så allting hänger ihop och det kommer bli så jäkla bra!! Känns verkligen jättekul att man börjar närma sig mållinjen problemet är bara att det är nu min riktigt otåliga sida sätter in, när det "bara" är att "smacka upp" väggar och tak ser jag helst att det blir gjort NUUUUUUU!!!!! Helst igår... Kommer vara Jättekul att heta Gustaf denna helgen... ;o)

                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0