Min största kärlek

Det finns inga ord som räcker till att beskriva vad jag känner för min älskade, underbara son! Jag är så galet glad och tacksam för vår fantastiska lilla kille!! Jag vet att jag sagt det förr men han är inne i en så galet rolig ålder nu och det är em privilegie att få vara med om detta...           

                    

Här är han i full färd med bus nr 4833, han har hittat en burk med paprikakrydda i kryddlådan som han slog mot pallen tills det läckte ut pulver. När han fått ut detta slickar han glatt i sig det från pallen... Om han tyckte det var gott förtäljer inte historien då han var alldeles för nöjd med sitt lilla bus ;o)

                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0