It breaks my heart

Har precis suttit och läst dubbeluppslaget om Totilas i ridsport och då även Edward Gals kommentarer där han berättar att han varit väldigt ledsen... Alltså jag tycker det är hjärtskärande! Jag förstår hela grejen att dom säljer osv och jag är helt övertygad om att Totilas kommer få det hur bra som helst och bli omhändertagen enligt konstens alla regler - MEN jag tycker det är sorgligt ändå... Kan bara föreställa mig om någon hux flux skulle ta Ella och ge henne till någon annan och jag inte skulle ha något att säga till om det. Men sedan var jag inne på nätet och hittade en notis om att Edward precis fått en ny häst till sig, nämligen Lissaro van de Helle och det ska bli väldigt, väldigt spännande att se vad han kan göra med denna rörliga, ljuvliga hingst!

Hmm... kanske hade varit något för Melrose förresten... ;o)



notisen: http://tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=561111


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0