Inspirerad

Trodde faktiskt inte jag skulle säga detta någonsin, men jag blir riktigt inspirerad av all snö. Julkänslan börjar smyga sig på och jag fick för mig att baka julmuffins, något som aldrig hänt föut. Måste säga att jag blev riktigt imponerad av min insats (om jag får säga det själv) och dom var fantastiskt goda... Måste helt klart göra det igen vid tillfälle. Ok, visst kunde dom vara finare men alla är vi barn i början och det var iaf ingen som tvivlade på att dom var hemmagjorda ;o)

                     

Albin var redig kille och hjälpte mamma röra i smeten, bara det faktum att han KAN göra detta är helt galet - hur blev han så stor???? Det är verkligen så att tiden bara flyger iväg och man måste verkligen se till att göra det bästa av den... Liten parantes ;o). När Albin varit duktig och vispat klart smeten tyckte vi att han gjort sig förtjänt av att städa sleven vilket han gjorde... med glädje och resultatet blev ett litet chokladmonster ;o)

                     
                                                        Mmmm... gott!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0