Idol - semifinal

Dags för semifinal i Gotlaborg :o)

Omg 1 - Glänsalåten:
Olle - "Everybodys changing/Keane": Inte fåga förvånande så glänser han med denna ljuvliga låt, men jag är tyvärr inte impad denna gång heller... Jag tycker det är lite tråkigt....

Minnah - "Total eclipse from my heart/Bonnie Tyler": Rätt bra, men tyvärr knarrar rösten lite här och var. Vet inte om jag har för stora krav men jag förväntar mig nog lite mer av alla idag i dessa glänsalåtar?! Bättre än Olle tycker jag ;o)

Jay - "Enter Sandman/Metallica": Hahaha, kommentarer är överflödiga! Jay regerar!!

Omg 2 - Utmanarlåten:
Olle - "Born to run/Bruce Springsteen": Han får kämpa med låten, hinner inte riktigt få fram alla orden ;o) men det är väl ok... Njae, får nog upprepa mig -"är helt enkelt ingen fan av Olle". Men Gustaf gillade det...

Minnah - "When love takes over/" - Jag tycker faktiskt hon gör detta riktigt bra, ska bli kul att höra vad juryn säger för jag tycker hon har levererat 2 låtar med MVG idag, tycker utmanarlåten var bättre än glänsalåten. Albin gillar det också för han shakear loss här ;o)

Jay -"In the Ghetto/Elvis" - Jösses, han kan banne mig sjunga Jay och har verkligen vunnit över mig på riktigt nu. Globen nästa, helt klart! Vill för övrigt bara ge Elvis-pånken cred för denna låten, utan tvekan en av tidernas bästa låtar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0