Albin i bilder


Det är när det blir tyst man ska bli orolig... Jag stod och plockade ur diskmaskinen, Albin var bredvid och lekte när det helt plötsligt blev knäpptyst... Jag gick ut i vardagsrummet och såg den här suuuupernöjda pojken sitta och sprattla med benen. Söta ungen! ;o)


Yoghurt är gott! Sonen börjar bli stor, helt klart. Nu vill han äta själv och det blir ju såklart med något varierande resultat... ;o)


Jag köpte mysstrumpor till mig och Gustaf, men kan ni tänka er - Albin ville såklart låna mammas... Liiiite stora kanske men pijken var riktigt, riktigt nöjd ;o)


Duracellkaninen efter 2 dagars julfirande, så här susade han gott till halv 10 på juldagen... Mammas Prins!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0