Båge eller inte båge, det är frågan...

Då var ännu en träning med "rygg-bågen" avklarad! Det är nästan sorgligt när man tänker på vilken skillnad det blir med båge på eller av... Jaja, huvudsaken är att jag jobbar mot rätt mål och då får man väl helt enkelt bita i det sura ett tag. Det är bara så konstigt, min tränare säger att Ella är superfin och återigen hade jag personer som efter jag ridit berömmer Ella hur fin hon är och frågar hur stor hon är - ingen tycks tro att hon är "bara" 1,62 utan den allmänna uppfattningen är att hon är mycket större?! Så jag antar att hon för sig rätt stort och genom kroppen för att ge det intrycket?? Det jag undrar är då - hur kommer det sig att jag tycker det känns så bedrövligt, när "alla andra" tycker det är så bra? Eller rättare sagt, jag tycker inte ELLA är bedrövligt utan hon känns skitfin rätt ofta. Tycker hon är lite svårare med bjudningen fortfarande (men det misstänker jag blir bättre allteftersom hon känner sig bra i bäckenet igen) och jag tycker hon är hemsk med att ignorera min högerskänkel men annars = fin. Det är ju jag. Kan inte sitta på henne ordentligt, är alldeles för svag i min sits och därmed blir skänkelinverkan för svag. Trodde faktiskt inte att kroppen skulle påverkas sååå mycket av graviditet och förlossning... Får väl be Gustaf filma vid tillfälle så får jag se hur det ser ut, kanske inte är så bedrövligt som jag tror?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0