Morgonfunderar

Tisdag morgon, sitter återigen framför datorn med en kopp te. Albin leker med en liten bil på golvet och låter "brrrum, brrum"... Urgulligt :o). Det har visat sig att han leker gärna själv en stund på morgonen efter frukosten vilket gör att jag får lite "egentid" eller vad man ska kalla det. Ganska skön morgonrutin om jag får säga det själv. Det är nästan helt obegrepligt hur fort allting har gått, från att vara den totalt hjälplösa lilla klumpen som han var till denna MYCKET rörliga och aktiva buskillen med ett humör som inte är av denna värld. Jag tror banne mig han har fått kortare stubin än vad jag hade när jag var liten - tyvärr!! Hade nog varit lättare för Albin om han ärvt Gustafs tålamod istället ;o)

Sitter här och funderar på vad man ska hitta på idag. Vi har varit hemma ett par dagar och drällt så det är kanske dags för en utflykt idag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0