Sakta men säkert...

... tar vi oss framåt med Mels inridning. Återigen har det avstannat för att nu komma igång igen - och nu ska vi banne mig fixa till det! Kan inte påstå att jag känner mig säker på vad jag sysslar med egentligen, men jag har inte råd att skicka iväg henne på inridning så jag får göra mitt bästa. Ella var ju trots allt riden i alla 3 gångarter när jag köpte henne, även om inte galoppfattning var befäst. Men det var iaf där. Nu ska jag göra allt från scratch och jag är lite nervös faktiskt. Inte så farligt när jag är på utan mer när jag tänker på hela grejen... Men, men - vi ska nog fixa det även om det kommer ta lite tid... Så här långt har vi kommit än så länge ;o)





Tusen tack till min eminenta hjälpreda, Christine!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0