Miss Fix it?

Känner mig lite frustrerad faktiskt, Albin har inte riktigt hämtat sig från sin sjukdom och är ganska så klängig på sin mamma och gnäller mest hela tiden. Är inte riktigt van vid det då han normalt sätt brukar vara solstråle och självständig. Hoppas att det snart går över för oss båda, kan ju inte vara roligt för honom heller att inte vara på topp? Jag vill ju fortsätta med mig fixeri ju, efter den målade trappan har jag fått blodad tand och ska passa på att måla trappan ner till källaren också! Det blev tillräckligt med färg över och ju mer som hänger samman i huset desto bättre ;o)

Är bara lite svårt att måla med en bäbis i famnen. Nu är det ju iofs vansinnigt mysigt att han vill gosa och vara nära men kanske inte HELA tiden... Är jag otacksam nu?? I så fall är det inte meningen, är bara så mycket man vill få fixat och jag vet av erfarenhet att det är inte alltid fixarsuget sitter i, är lite rädd att jag ska missa tåget ;o). Men nu är det helg och då blir det lite lättare när Gustaf är hemma. Visserligen vill han också köra sina grejer men det blir ändå att vi kan dela på passningen av mys-sonen. Min målsättning är att jag ska hunnit måla klart trappan denna helgen - fortsättning följer ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0