Gnäll

Jag har inte riktigt gnällt av mig efter mitt senaste möte med Mr Murphy (var så hög på uteritts-endorfiner att det helt föll bort *s)! I onsdags när jag tog in hästarna vrickade/stukade (har aldrig lärt mig vad skillnaden är) jag foten något så kopiöst!!! Gjorde vansinnigt ont och jag är fortfarande rätt öm (är för övrigt vansinnigt synd om mig - bara så ni vet)! Inte alls roligt och dessutom oerhört dåligt tajmat för jag hade bråttom iväg till en exteriör-clinic med Morgan Johansson. Vad gör man - jo jag tänkte att hade det varit hästen så är det kyla som gäller! Sagt och gjort, skickade ut Gustaf i stallet för att hämta kylgel som jag kletade på. Drog sedan iväg för att gå på clinicen... 3-4 timmar senare kylde gelén fortfarande!! Helt fenomenalt...

Nu går jag dessutom med vristen lindad, såklart hade jag inga elastiska bandage hemma så det blev ju en av Ellas lindor... Är ju grymt bra med häst ju ;o)


Min räddare i nöden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0