Dou shita? - betyder inte vad det ser ut som ;)

Det är väldigt, väldigt märkligt att läsa lillebrors blogg. Att veta att han är så långt borta - i Japan av alla ställen är snudd på obegripligt. Daniel är ju hur man än vrider och vänder på det min LILLEBROR, han är ju pytteliten ju ;o). Hur kan han vara själv i Japan?! Men det är han och han verkar trivas som fisken i vattnet vilket såklart är kanonroligt! Nu skriver han redan att han börjar fundera på att förlänga det planerade 1 år till 2 år, vilket jag inte är ett smack förvånad om han gör. På sätt och vis skulle det inte förvåna mig alls om han blir kvar där, vilket hade varit oerhört tråkigt för oss. Jaja, tiden får utvisa, jag är bara sååååå jätteglad för Daniels skull som äntligen uppfyller något han länge drömt om...

Konnichiwa Daniel-san, genki?
Ki o tsukete!
Ja ne :o) 



Kommentarer
Dan

Hai genki desu! Anata wa?

Watashi wa kariipan-o tabemasu! Umae desu!



Ok ska vara seriöst =P Det hade inte förvånat mig heller om jag hade stannat i detta landet permanent men det får ju bara tiden utvisa, just nu så tar jag det som det kommer o få känna efter i några månader först =) Om jag stannar ett extra år så kommer jag att åka hem en sväng om det går innan skolan börjar igen.



Matane!

2010-04-20 @ 13:47:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0