Albin

Som ni säkert märkt har jag ínte skrivit så mycket om Albin det sista, det är medvetet. På ett sätt känner jag att ju större han blir desto mer privat vill jag vara, samtidigt så vill jag ju självklart dela med mig av hans framsteg... Lite kluven men här kommer iaf ett Albin-inlägg :o)

Min lilla prins är bara för ljuvlig. Han har börjat sjunga och dansa vilket är helt bedårande, han är snabb som vinden när han kryper och blivit ett riktigt litet bus-monster. Hans favorit-trick just nu är att smita när man byter blöja, det innebär att när man fått av den använda blöjan och sträcker sig efter den rena så sticker han iväg som en pil, skrattandes hela tiden för han vet att det är "fel" och att han är en bus-unge... Hur gulligt som helst ;o). Sedan har han fått en massa humör (varifrån det nu kan komma *s)... Man märker på honom att han inte är helt nöjd med att bara vara hemma längre utan vi får försöka hitta på lite aktiviteter emellanåt. En favorit är IKEA, kanske mest för mamma men det brukar finnas mycket att titta på och en massa barn i omlopp och det tycker ju Albin är kul. Sedan är det ju så himla barnvänligt och det blir ju såklart väldigt lättillgängligt på så vis. Nätterna är bättre igen och jag hoppas att han snart ska sluta vakna 1 gång mitt i natten, det hade varit ljuvligt! Han har faktiskt börjat äta välling äntligen, fick byta sort och den passade herrn bättre i smaken så nu funkar även det rätt bra. Små framsteg hela tiden, snart är han 10 mån - det betyder att han snart är 1 år!!!! Jösses så fort det har gått!



Charmtroll?!



Kommentarer
Syrran

Hi hi...underbara unge!

2010-04-30 @ 10:01:18
Jennie

Eller hur ;o)

2010-04-30 @ 10:05:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0