Tack!

För inte alltför många dagar sedan uttryckte jag en saknad efter sommaren som passerade mig nästan obemärkt förbi, och se vad som hände! Är oerhört tacksam för dessa extra soldagar och enligt min granne ska det forsätta även nästa vecka... Jag hoppas verkligen på det, har varit härliga dagar även och det är lite kyla i luften. Har försökt utnyttja det så gott jag kunnat genom långa promenader med Albin, idag har jag varit på stan och haft en lång härligt fika med Ann på trädgårdsföreningen. Helt ljuvligt att sitta på uteserveringen och gotta sig... Albin var återigen ett sant A-barn, den tiden han inte sov satt han och jollrade i mitt knä - tänk om man kunde beställa ett sådant uppförande varje gång man ska iväg någonstans ;o)

På morgonen var jag hos veterinären och tog bort stygnen på Sally, ser verkligen jättefin ut men veterinären ville att hon skulle få 2 dagar till med tratten utifall... Till Sallys stora förtret. Men på söndag ska den lilla raringen få ut och busa igen :o).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0