Syyyyynd om mig!!!!

Jag har ramlat i trappan! Som TUR var, var det sista trappsteget jag halkade på, satte mig på häcken, slog i ryggen/höften i trappsteget och skrapade upp ena armbågen... Det värsta var att jag hade Albin i famnen men han klarade sig *tack och lov!!!!*, det enda var att han blev skiträdd såklart och började STORGRÅTA när vi "landat"! Först var jag orolig att det hade hänt honom något men jag insåg snabbt att han "bara" blev rädd. Instinkterna "rädda barnet" gick på autopilot och det får man vara glad åt, en mörbultad mamma är ju hanterbart i jämförelsen. Tyvärr fick jag satans ont så det var inte att tänka på att gå ut och fixa hästarna (tack för hjälpen Christine) och nu är jag väldigt orolig för att vi inte kommer kunna gå på premiären av Albins babysim till morgonen... Hoppas på att en god natts sömn ska kurera min ömma kropp... Tyyypiskt :o(

//Klant-Fia
ps. har glömt hur ont dom där gamla hederliga skrap/brännsåren (som man fick när man ramlade i gympahallen) gör... Är verkligen vidrigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0