Min nya passion...

... gissa vad det är?! Vet ni hur mycket fina, gulliga bäbiskläder det finns??? ;o) Det finns MASSOR och det är fantastiskt kul att klä upp min lilla prins i diverse kreationer... För mig är det lite förvånande då jag aldrig har varit särskilt intresserad av dockor, dock-kläder eller Barbie (lade katten i dockvagnen när jag var liten, visserligen med kläder men ändå *s). Att Albins klädkonto per månad överstiger mitt klädkonto per halvår talar väl sitt tydliga språk?! Inser ju själv att det är rätt galet då han växer ur sina kläder i en rasande fart, men jag kan inte låta bli. Var inne på Zara kids igår och TACK OCH LOV fanns det inte Albins storlek i dom grejerna jag fastnade för - då hade han klädkonto denna månaden överstigit Ellas täckeskonto sedan jag köpte henne... Lätt! :o)

Igår var vi på stan och skulle köpa pyjamas då han vuxit ur alla sina. Vi kom hem med 3 pyjamaser, en body, en vändbar höstjacka, 3 strumpor och 2 mössor. Tillägas bör att jag tidigare i veckan beställt hem 4 bodies och 2 par strumpor från nätet plus att hans mormor hade köpt ett par byxor och 2 bodies... Nu har jag lovat mig själv att inte köpa mer grejer i denna storleken! Hur trist det än må vara. Får vänta tills han vuxit ur denna laddningen och se fram emot vintern med alla ur-gulliga jackor som fanns på Zara... ;o)


Mitt hjärtas fröjd och glädje på välbehövlig fika-paus...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0