Melrose igen :o)

Idag har Melrose haft på sig träns för första gången och hon var skitduktig!!! :o)
Hon tyckte det var lite knepigt med bettet och tuggade en hel del till en början, men efter en kort promenad glömde hon av att hon hade det och knatade på som om allt var precis som vanligt ;o). Jag är så glad för hennes skalle, om hon håller sig lika cool genom alla steg i inridningen vore toppen - ingen skulle vara gladare än jag *hoppas, hoppas*

Som extra grädde på moset kommer jag numer i mina "vanliga" ridbyxor (liten parantes bara *s).... Halleluja!!! :o)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0