Igång igen :o)

Har äntligen börjat komma igång med ridningen ordentligt, har ridit 4 ggr den senaste veckan och det känns helt fantastiskt roligt! Ella känns bra men försöker komma undan lite såklart, är ju jobbigt att behöva hålla in bogar, trampa igång bakbenen och aktivera ryggen... ;o) Men vi jobbar på, har precis kommit in från ett riktigt roligt pass med fokus på galoppen, fick till och med känt lite på den förvända och den var förvvånansvärt stabil! KUL! 

Mamma har varit här idag och hjälpt mig med Albin som varit en riktig mönster-bäbis, är så stolt över min lilla prins. Har sovit långa bra pass i vagnen och när han varit vaken därimellan har han varit på stålande humör, jollrat och skrattat... år hoppas han fortsätter vara lika käck ikväll så det inte bara vvar mormor-fjsk ;o). Å andra idan är det kanon om han uppför sig så, vill ju inte att hon ska tröttna på att komma hit och hjälpa oss! ;o) Var lite tur i oturen att mamma kom just idag för jag vaknade med migrän... Hon tog Abin vid haln elva så jag kunde gå och lägga mig igen, somnade som en stock och sov till kl 13. När jag vaknade höll mamma på att laga mat... Ni förstår ju vilken lyx!!! Inte nog med att hon passar Albin så jag kan få egentid med hästarna, sova, duscha eller vad som faller mig i smaken - dessutom får jag mat serverad!! Snacka om att bli bortskämd... :o)

Tack Mamma! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0