Hönö - en positiv överraskning

Sitter i soffan och slappar efter en heldag med traskande i affärer. Har varit på Hönö med Alex och Lo och det har varit en kanondag! Soligt hela dagen, trevligt sällskap, shopping och en Albin som var totalt okomplicerad och "affär-säker"... Hittade massa fina grejer men fick hålla tillbaka då jag hade alldeles för mycket räkningar denna månaden tyvärr. Fick iaf köpt ett par ur-gulliga jeans till Albin, en body och en pyjamas. Till mig själv köpte jag en klänning/tunika till syrrans 30-års fest och en söt mössa. Hittade aven en kappa som jag blev kär i men där behöver jag nog en sponsor om den ska följa med mig hem...

Var helt enkelt en toppendag. Hade ingen aning att det fanns så trevlig shopping på Hönö så det var en positiv överraskning. Perfekt när man kan ta med barnvagnen in och slippa trängas med en massa folk! Det var absolut inte sista gången jag var där! Det är verkligen perfekt att ha en Alex som introducerar en massa bra ställen som funkar för en nybliven småbarnsförälder. Tack för lotsningen i denna djungel ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0