Fiorello 4 månader

Det är spännande att se hur Fiorello börjar förvandlas från tanig fölis, till en liten häst med muskler och former. Tycker personligen han börjar bli en riktig snygging, men jag är ju inte helt objektiv ;o). Att han dessutom är ett riktigt charmtroll gör ju inte min glädje för honom mindre... Ju mer han utvecklas desto mer nöjd blir jag, han är en riktigt cool kille, totalt okomplicerad i all hantering, supersocial och är än så länge en härlig hingstunge att ha att göra med. Det känns verkligen som att mitt hingstval har varit helt rätt!

Nu har han gått från fölgrimma till ponnygrimma - bara en sådan sak ;o)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0