Ytterligare en het kandidat

Den här är nog iofs mitt förstahandsval i dagsläget... Till Melrose om jag ska betäcka alltså ;o)

Florencio är e. Florestan I - Weltmeyer. Han är världsmästare som 5-åring och 6-åring, har sedan dess segrar och placeringar i svår dressyr 2008 och 2009. Snygg som synden OCH meriterad... Mi Lajki :o)

Som extra grädde på moset - blir det ett stoföl har jag inte målat in henne i ett hörn ur en avelssynpunkt för hela Donnerhall-sidan (som trots allt dominerar de flesta hingstar idag) är helt öppen, den sidan finns inte i hennes linjer alls - bra va?! :o). Däremot finns det Rotspon/Rubenstein, Lauries Crusador xx, Florestan och Weltmeyer = en massa godis och RIDBARHET... Och det fölet ska jag sälja, ska sälja, ska sälja.... *mantra* 




http://www.eklunda.com/florencio%20I.htm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0