Redan trött på hösten!!

Och det är bara 25 oktober... Hur ska denna höst/vinter gå?! Kanske ska vi ta den där semestern vi planerar i mars lite tidigare? Hur som helst, jag fick pimpa upp bloggen  för att få gladare känsla så ni får stå ut med rosa bubbelgumsfärg ;o)

Sitter i soffan och funderar på om jag har någon inspiration överhuvudtaget idag men just nu känns det inte så... Kändes ett tag som att jag ville tvinga med Gustaf till någon byggvaruaffär och köpa material till arbets/gästrummet och göra klart där, men det försvann lika snabbt igen ;o). Nu hör jag att Albin vaknar och är ledsen, dags för mat till lillkillen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0