Min älskade lilla Gördis är i himlen...

Min gosiga lilla katt har idag blivit påkörd! Är så himla ledsen över att ha förlorat en av de mest keliga, sociala och trevliga katter som någonsin funnits och jag kommer verkligen, verkligen sakna henne!! Det är svårt att ta in - 2,5 timma innan vi hittade henne hade vi vår sista kelstund, hon var jättemysig som vanligt. Nu önskar jag att jag hade hållt på längre, klappat henne ännu mer...  Har gråtit hela kvällen men är ändå enormt glad och tacksam över förmånen att få ha haft denna underbara katt hos mig så länge det varade. Jag tröstar mig med att hon har haft det himla bra under tiden och att hon var nog ganska tillfreds när hon lämnade oss. Skulle misstänka att hon smidde planer om hur hon skulle fånga mössen i det höga gräset på andra sidan vägen när det hände, och därför inte noterade bilen. Hon var förmodligen djupt inne i sina drömmar om den stora musen hon skulle fånga och sedan skryta med inför Sally när det som inte fick hända skedde...

Vila i frid min underbara lilla katt, vi kommer sakna dig...

















Kommentarer
christine

det e såå sorgligt...vackra lilla pissen

2009-10-10 @ 19:21:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0