Kvällens idolreferat

Om ni tittar på vem jag tippade som dagens förlorare förra gången - och vem som åkte ut så gick det ju rätt bra för mig ;o). Måste ju testa ännu en gång...

Tove - öppnar tävlingen med den äran, cool mix med hennes röst till den gamla låten.
Calle - Grym!! Gillar nya looken ;o)
Reza - Hon sjunger ju grymt bra, men jag är tyvärr ingen fantast. Däremot ett ok framträdande. 
Eddie - Inte så pjåkigt
Erica - Booooring!!! Okey, hon har fin röst men... Booooring!!!
Erik - Sjunger som f-n, han är verkligen jätteduktig den här killen.
Mariette - Njae, jag är nog lite klar med henne faktiskt. Hon låter likadant vad hon än sjunger...
Rabih - Hade kunnat vara hur bra som helst om han inte tappat takten flera ggr


Dagens vinnare: Tove & Erik
Dagens förlorare: Erica & Rabih


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0