Hur skulle man klara sig utan ridningen?!

Ännu ett underbart ridpass avklarat. Ella är väldigt rolig att rida och det känns väldigt bra att efter 2,5 veckor ifrån sadeln är det bara att sitta upp och rida på. Hon är taktfast, balabserad, framme i handen i båda varv och väldigt samarbetsvillig. Jag märker ju på Ella att hon tycker det är kul att jag är i sadeln igen och nu tänker jag inte ha fler avbrott, nu ska vi igång på riktigt och vidare mot våra mål, sådetså! Och så ska jag lära mig att sitta ner i traven igen också ;o) för det GÅR inte. Har inte minsta tillstymmelse till magmuskler kvar. Inte för att dom på något sätt var imponerande innan, men dom höll mig åtminstone kvar i sadeln... Nu däremot är det värsta parodin, jag skumpar likt en nybörjare och det känns ju sådär. Är väl bara att börja träna helt enkelt, sit-ups som är sååå kul... ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0