Albin höll låda och är nu helt slut...

Ja, det är väl ungefär så man kan sammanfatta dagens träff med föräldragruppen ;o). Han tjötade, tjoade, tjimmade och visade upp alla sina färdigheter - allt för att konkurrera ut pajasen från NTF som var och informerade om bilbarnstolar. Om det inte vore för att NTF-killen försökte sig på att framstå som en komiker, utan istället fokuserat på informationen så hade det varit riktigt intressant! Nu blev det bara tramsigt, ostrukurerat och man fattade nästan ingenting... Trist på ett så viktigt ämne :o(. Hur som haver, Albin var jätterolig i alla fall och jag gissar att man kan hitta mycket information om bilstolarna på nätet...

Ärligt talat så är jag lite besviken på de här föräldraträffarna. Har hört så mycket om dom och att det ska vara så trevligt osv men vi fikar inte ens!! Är jättegulliga tjejer som är med så det känns som att det hade kunnat vara trevligt, men är det inte lite upp till barnmorskan att styra upp det med fikalista eller något? Funderar på om jag i sann bullmamma-anda ska ta med fikabröd nästa gång och se om man kan starta något - projektledaren i mig börjar så sakteliga vakna upp ;o)...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0