Uppföljning - "SKÄRPNING!!"

Fick frågan av min syster hur det gick med detta: http://toppen92.blogg.se/2009/october/skarpning.html?_tmp=a831270349d4b9cc48f8344406f4b15dc27a8f58 och kan gladeligen erkänna att det går betydligt bättre! Idag kanske inte är rätt dag att skriva det då mina arbetskamrater har varit här på lunch och köpte med sig mat från grillen på vägen PLUS att vi fikade efteråt ;o) men jag dricker inte lika mycket cola, knarkar inte längre after eight, har inte köpt hem cocosbollar, har lagat mat (typ kyckling i ugn med sallad till) och dricker istället för juice nu lättdryck istället... Tycker absolut att det är ett steg i rätt riktning!

Idag har jag dessutom suttit och funderat på om jag inte skulle ta och börja träna lite här hemma, har fått 5 övningar som ska vara bra att mjukstarta med för att komma igång med mag- och bäckenbottenmuskulaturen... Snart kanske jag till och med tar steget ifrån att tänka på det till att faktiskt utföra?! ;o)


Kommentarer
Syrran

Hi hi! Yeay!

Duktiga du! :o)

En STOR kram till dig!

2009-11-04 @ 20:17:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0